9:17:00 AM

Słowo żegnaj drogą do szczęścia.


Umiejętność mówienia żegnaj to nieskazitelna  moc człowieka. To ona nas prowadzi do prawdy. Prowadzi do wewnętrznej harmonii. Jeżeli nauczycie się mówić ''nie'', ''żegnaj'', ''wynoś się'' i zaufacie sile tych słów, to nic wam nie stanie na przeszkodzie do waszego szczęścia. Skończycie relacje z istotami, które w pewnym stopniu was ograniczały, które negatywnie wpływały na wasze szczęście. Rozumiecie? To od was zależy. Wszystko od was. Nie musisz po nocach wylewać łez w poduszkę i zgadzać się na ten cały chory schemat, który jest ci narzucany. Nie musisz pracować w zawodzie, który cię nie satysfakcjonuje a co w najgorszym przypadku, który nie daje ci możliwości na twój rozwój i  realizacje ambicji. Przecież nie musisz mieć tego, co wszyscy, To jest jakaś chora gra, która nakazuje nam zgromadzenia jak największej ilości pieniędzy. Gra przez którą stajemy się istotami nieszczęśliwymi. Gra, w której głównym celem do wygranej jest dobrze płatna praca. Nieważne, że dorobek nie równa się z ciężarem. Nieważne, że musimy spędzać czas z osobami, które sprawiają, że przed wyjściem do pracy musimy rzygać z nerwów.  
Występują również jednostki, które nie zgadzają się na taki schemat. Osoby, które widzą, drogę na skróty do szczęśliwego życia. Nie, to nie jest niesprawiedliwe. Niesprawiedliwe jest to, że ty nie szukasz takiej drogi.  Jesteś wolnym człowiekiem. Nie wybieraj złej drogi. Wybierz drogę, która jest dla ciebie dobra. Powiedz ''nie'' i odnajdź w sobie pasje. Pasje, którą kochasz. Czynność, którą kochasz. Przyjemność, która daje ci siłę odczuwania radości w każdej minucie dnia. Praca, która daje  wielkie zyski, ale małą radość nie jest wolnością. Zrozum, że radość jest szczęściem. 


Musisz zrozumieć, że przeszłość to pustka. 
Skończ z marnowaniem energii na jej naprawianie. Nigdy nie staniesz się szczęśliwym, gdy będziesz próbował naprawiać sytuacje sprzed dziesięciu lat. Nie lepiej skupić się na budowaniu własnego szczęścia? Powiedz ''żegnaj''. I żyj. 
Szczegółowe skupianie się nad tym, co było jest jak pleśń. Która rośnie w naszym ciele. I gdy nie powiemy temu żegnaj, w końcu w nas zarośnie. 
Zamknij pewien rozdział na klucz.
A klucz wyrzuć. Tam gdzie go nikt nie znajdzie.


Wniesienie do swojego życia tych słów sprawiło, że czuje się wolny. 
 Ludzie próbują wpajać w nas strach poprzez fałszywe wciskanie nam swoich zasad. 
Powiedz nie. I zrozum, że jesteś szczęśliwy.


45 komentarzy:

  1. Lovely photos dear and I love your blog!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jedną z najważniejszych umiejętności człowieka jest umiejętność dokonywania wyborów i to szybkich. Jak człowiek się za długo nad czymś zastanawia, a szczególnie na przykład czy zakończyć toksyczną relację albo czy rzucić się na głęboką wodę i zrezygnować z niesatysfakcjonującej pracy, to będzie się zastanawiał i zastanawiał i nic nie zrobić. Pewne rzeczy trzeba zrobić, zostawić za sobą i zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie raz ludzie za bardzo przejmują się innymi, żeby podążać za swoimi marzeniami. Zamiast skupiać się na tym co ich cieszy, co chcieliby robić patrzą na to wszystko przez pryzmat "co ludzie powiedzą". Ja staram się żyć swoim życiem jak najlepiej potrafię. Wybrałam zawód, który jest "inny" niż większość wybieranych przez młodych ludzi. Ale czy to źle? Nie wydaje mi się. Nudne byłoby życie gdyby wszyscy byli dobrzy w jednej dziedzinie i robili to samo. Nie wolno też patrzeć w przeszłość, jak piszesz, ponieważ moim zdaniem niepotrzebnie psujemy sobie teraźniejszość kosztem naszej przyszłości.

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami naprawdę warto powiedzieć w toksycznej relacji "żegnaj, nie chcę już Cię znać" :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. W swoim życiu nieraz musiałam powiedzieć żegnaj. Powiedziałam żegnaj moim dwóm przyjaciołom, żegnaj ostateczne, gdy zabrała ich śmierć a ja uczyłam się po ich stracie, nadal uczę, żyć na nowo. Mówiłam żegnaj na początku tego roku, człowiekowi, którego kochałam na swój sposób, a którego życie zatruwałam swoim. Mówiłam żegnaj człowiekowi, który w pewien sposób był moim pacjentem i w innym miejscu może zacząć na nowo życie. Znam wiele obliczy żegnaj. To, które przynosi śmierć i to, które po prostu przynosi życie. To naturalne, że gdy kogoś spotykamy, prędzej czy później musimy się z nim pożegnac. Tylko czasem ten banał, tą oczywistość, trudno wprowadzić w życie, zwłaszcza życie, które odczuwa pustkę i tęskni. Ale mimo to żyje się dalej. Czasem, nawet...w lepszy sposób, jak właśnie żegnając te toksyczne relacje, o których piszesz.
    "Let it go"- klucz to wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to napisałeś ;) Przekazales nam to co chciałeś ubierając w piękne słowa ;) Nie można żyć przeszłością, bo wtedy będziemy ciągle zamknięci w wydarzeniach których i tak już nie zmienimy. Myślę że nie warto tracić na to czasu i uwolnić się ;) Należy myśleć o przyszłości i iść do przodu ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Post świetny, zawsze żyłam przeszłością...:(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrzucenie klucza, na pewno pomoże, ale rozdrapie demony przeszłości :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie warto żyć przeszłością w ten sposób nie da się iść do przodu. :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie potrafię powiedziec "żegnaj" i chcę naprawić przeszłość .. chcę wrócić do byłego chłopaka, ale to trudne i powoli mnie niszczy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze napisane :) Ja na szczęście nie mam problemu z zamknięciem jakiegoś rozdziału w życiu. Oczywiście nigdy nie jest łatwo, ale wiem, że nie warto żyć przeszłością.
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciężko jest ot tak powiedzieć komuś "żegnaj", ale czasem jest to konieczne. Mądrze napisane :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem powiedzenie najzwyklejszego "nie" może być jedynym słusznym rozwiązaniem całego problemu. Szkoda, że to nie jest takie łatwe jak się może wydawać. Trzy litery, krótkie słowo, a po nim przestanie być kolorowo. Taki scenariusz snuje wiele osób zastanawiając się nad odpowiedzią. Ehh... mądry post!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą i popieram Twoje słowa. Bardzo mądry wpis :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam sie w 100%! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega motywujący post! Trzeba żyć teraźniejszością, a przeszłość zostawić daleko za sobą ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby zdaję sobie z tego sprawę, ale boję się powiedzieć "żegnaj", zawsze mam nadzieję, że będzie lepiej.. i jest, ale na krótko, później powtórka z rozrywki.. błędne koło.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie napisane, przeszłości się nie zmieni, trzeba iść dalej do przodu
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o zdjęcia to są genialne! Jeśli chodzi o słowo nie to muszę jeszcze nad tym popracować.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  21. Środkowe zdjęcie jest przepiekne!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna notka
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis!

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te dwa pierwsze zdjęcia :)
    Z mówieniem żegnaj nie mam problemu.
    A jesli chodzi o kwestie pracy, fakt nie musisz robić co cie nie cieszy, ale jakoś trzeba przetrwać w tym świecie...Przykre ale prawdziwe.

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wszystko napisałeś. I zgadzam się z Tobą w 100%, chociaż czasami ciężko jest powiedzieć to jedno słowo..

    OdpowiedzUsuń
  27. Żeby to takie łatwe było...
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow :) Piękny post. Świetnie piszesz ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz rację. Nie możemy bezmyślnie zgadzać się na otaczającą nas rzeczywistością. Musimy przede wszystkim odnaleźć siebie, a to niestety nie jest takie proste...
    itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten wpis przemówił teraz do mnie bardziej niż tekst niejednego "coacha". Może dlatego, że jest naprawdę życiowy i oparty zapewne na Twoich doświadczeniach. Sama byłam w takiej sytuacji, że miałam wrażenie, że moja "przyjaciółka" nie wnosi w moje życie niczego dobrego, że jest to wręcz toksyczna znajomość. Ciężko było mi się od niej uwolnić, ale gdy znowu oskarżyła mnie o coś w czym kompletnie nie brałam udziału to miarka się przebrała. Tym bardziej, że wyjechała mi na ambicje. Teraz chciałaby się pogodzić. Ja się co prawda nie gniewam, ale pozostaję nieugięta, bo jednak trzeba umieć powiedzieć nie...

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle, konkret. Przeszłość to coś, co ciągnie się za każdym. Szkoda, że niektórzy nie potrafią się od tego odciąć. Ba! Wciąż tym żyją.
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! wy-stardoll.blogspot.com wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja czasem mam problem z tym, aby przestać myśleć o tym co było kiedyś ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie zawsze jest to taki łatwe... genialne zdjęcia

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post i bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przekaz prosty a zarazem jak genialny :)
    takie słowa motywują najbardziej, często bardzo
    trudno jest zapomnieć o przeszłości, ale nie może
    nas ona więzić przez całe życie.
    pozdrawiam !
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy post, mi bardzo trudno jest powiedzieć żegnaj..
    Obs za obs? Jak zaobserwujesz to napisz
    w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czasami trudno jest powiedzieć "żegnaj" ale jest to niekiedy potrzebne i na prawdę powoduje szczęście :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mądry i wartościowy post. Ja jeszcze nie tak dawno nie potrafiłam zrezygnować z osób przez, które wycierpiałam i które ewidentnie po mimo mojej walki miały to w głębokim poważaniu. Teraz wiem, że to było nie właściwe i że to właśnie Ci ludzie blokowali moją drogę do szczęścia. Teraz kiedy już ich w moim życiu nie ma czuję się wolna, odnalazłam ludzi przy których naprawdę czuje się wolna. Moim zdaniem wiara w siebie i swoje możliwości to klucz do szczęścia. Pasja i robienie tego co sprawia, że się uśmiechamy i jesteśmy z siebie dumni również. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mądre słowa. Świat byłby lepszy, gdyby ludzie starali się żyć zgodnie z tymi zasadami.

    OdpowiedzUsuń
  41. skączenie z takimi relacjami to bardzo dobra sprawa, gorzej kiedy mówi się żegnaj osobie która w sumie nie jest dla nas w żaden sposób zła i jej obecnośc nie jest toksyczna. Odłączenie sie od kogos kto jest dla nas pasożytem jest czymś dobrym, ale odłączenie sie, zanikniecie wiezi z osoba która nic tak naprawde nie zrobiła jest czymś okropnym

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ludzie czasami niestety zapominają, że są kowalami własnego losu. Jeżeli ktoś ciągnie nas w dół, powinniśmy się od nich oderwać, nawet jeśli jest to dla nas bardzo trudne. Czasami trzeba dokonywać trudnych wyborów dla dobra samego siebie.

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz mocno interesujące spojrzenie na świat. Twoje wpisy budzą we mnie takie zaciekawienie, że wchodzę i... myśli mnie zabijają. Cholera! Twoje słowa dają tyle do myślenia... to okropne.
    Swoją drogą, podejrzewałam, że jesteś starszy. Cóż, jak widać, pozory mylą!
    A co do, żegnania się z kimś... to trudne, naprawdę.
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przeszłość to nie pustka. Przeszłość to kreator nas samych, to przeszłość nas stworzyła. To nie jest pustka, przeszłość to przeszłość i już. Albo się z nią zgadzamy, albo nie. A jeśli nie to zmieniamy wszystko co było złe, co nas unieszczęśliwiało i tworzymy świat który za jakiś czas będzie przeszłością. Rozumiesz? Nie możemy traktować przeszłości jako nic szczególnego. Przeszłość to my, a my nie jesteśmy pustką. Pustką jest przyszłość-nie wiemy co będzie ale możemy wypełnić tą pustkę naszymi pomysłami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger