8:45:00 AM

16 lat ty stara dupo


Wszechświat zdecydował, że dnia 02.03.2000 rozpocznę swój żywot na tym świecie. Co prawda urodzony z krzywą nogą, ale jednak. I tak oto się stało. Jestem. Oddycham. Żyję. Robię siku. Dzisiaj mija 16 lat od tego wydarzenia. Towarzyszy mi dziwne uczucie, podczas rozmyślania nad tym, że to już szesnaście lat stąpania po tej ziemi. Jestem tylko kolejnym pyłkiem we wszechświecie.  Odkrywam świat. Smakuje nowe rzeczy. Staram się zrozumieć lepiej schemat naszego żywota. Sprawiam, że małymi kroczkami dokonuje wielkich czynów.
 Ja po prostu jestem.

 Szczerze powiedziawszy to w moim życiu nie działo się nic. Nic co mógłbym sobie zapisać i powiedzieć ''tak jestem z tego dumny''. Były chwile, które pamiętam do dziś i sprawiają mi uśmiech na twarzy jednak to nie jest to. Mam już 16 lat. Niedługo nowa szkoła, nowe miasto, nowe otoczenie. Jestem już na tyle duży, aby iść dalej prawda? Rozwijam się. Poprzednie lata były latami poznawania. Poznawania siebie. Wiem, kim już jestem. Wiem, kim chcę być. Wiem, że mi się uda. Czuje, że zaznaje wewnętrznego spokoju. Tego legendarnego chłodu.
Czy żałuje tego, że się urodziłem? Nie. Mimo,że jestem kolejną nic niewnoszącą do tego świata istotą to jednak czuje, że jestem tu potrzebny. Tworzę swoją historię. Niektórzy uważają, że naszym głównym celem życia są narodziny, a następnie nudne czekanie na śmierć. Nie! To nie tak! Żyjemy po to, aby spełniać swoje marzenia. Naszym głównym celem jest życie w szczęściu. Celem życia jest doznanie stanu prawdziwego szczęścia.

 A teraz macie niepowtarzalną okazję zobaczyć małego Damianka. Nie wyciągajcie zbyt pochopnych wniosków. Ta otwarta szczęśliwa buzia jest niczym innym niż piskami, którymi mama wspomina do dziś z niezbyt fajnym wyrazem twarzy.
 Wiecie dlaczego na naszych fotografiach z dzieciństwa jesteśmy zawsze uśmiechnięci? Bo nie rozmyślamy nad tym co jest szczęściem.

No i przede wszystkim mam 16 lat aaa...!









27 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Aż wracają mi wspomnienia z mojego wczesnego dzieciństwa.. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Świetnie napisany post. Podziwiam Cię za to jak żartobliwie czasem umiesz pisać ^^ Napisałeś że wiesz kim jesteś i kim chcesz być. To bardzo ważne i masz szczęście że wiesz. Życzę Ci aby udało ci się spełnić marzenia, osiągnąć to co chcesz i zostać kim chcesz być. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Zdjęcia cudowne ;) Taki mały, słodki Damianek sprzed parunastu lat :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że czujesz się potrzebny. Bez tego ani rusz! Wewnętrzny spokój, jej. Szczęście, szczęście i jeszcze raz szczęście w życiu i tego Ci właśnie życzę. A zdjęcia urocze, uwielbiam takie fotografie. A! Wszystkiego najlepszego rzecz jasna! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że jesteśmy z tego samego rocznika :)
    Wszystkiego Najlepszego :)
    Obyś spełnił wszystkie swoje marzenia i osiągnął największe cele.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najleszego:) Obserwuje od dawna i zapraszam do mnie;)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci więcej szczęścia w życiu. Sto lat!
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego :D Trochę spóźnione życzenia...
    Ale wkraczasz w złoty wiek! Teraz najlepszy okres Twojego życia: liceum, studia, imprezy, młodość... Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Życzę spełnienia wszystkich marzeń :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post
    Zapraszam!
    http://moj-styl-moja-pasja.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać czyjeś fotki z dzieciństwa ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny taki post ze wspomnieniami :D słodki był z ciebie dzieciaczek a teraz już starość nie radość.


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteśmy z tego samego rocznika ;)
    Piona :)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnionego wszystkiego najlepszego :)
    Piękne zdjęcia

    Zapraszam! http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :) Też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może to trochę dziwne, ale właśnie zorientowałam się, jak bardzo się boję starości.
    O matko.
    Jak ja będę się czuła, jako 40 - latka?
    Wiem, że kończysz 16, ale... co to będzie!

    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę moim zdaniem starość to straszna rzecz. 16 lat. W tym roku tyle skończę. Jak myślę o tym jak minęło ostatnie kilka lat, to chce mi się płakać. Czas płynie nieubłaganie.
    Zapraszam gorąco na mojego bloga: socialmediafandom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W grudniu też skończę swoje szalone 16 lat. Spoglądam na dzieci, w których wieku niedawno byłam, które zamiast bawić się gumą siedzą na telefonach. Myślę sobie, że one tez będą miały te naście lat, skończą gim i pomyślą sobie, że przez 16 lat urzędowania na Ziemi nie zrobiły nic specjalnego. Ale jak wspomniała osoba kilka komentarzy wyżej - wszystko przed nami.
    Wszystkiego najlepszego! c:
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. heheh szalona 16
    a na zdjeciach taki uroczy szkrab
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To już 16 lat wowowow! Zdrówka!
    Każdy jest inny i niepowtarzalny na swój sposób (no może oprócz tumblr girl), a ty, z tego co czytam jesteś na prawdę zajebistą osóbką, nie szarą masą ludzkości.
    Ja w swoim życiu też nie osiągnęłam nic spektakularnego. Jak patrzę na inne osoby, które dobrze się bawią i odnoszą sukcesy to chcę mi się płakać i użalać się nad sobą. Nie mam żadnego talentu, a wszystko co robię nie wychodzi. Przydałoby mi się mieć dystans do siebie, cóż.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę spóźnione wszystkiego najlepszego! Fajne zdjęcia :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 100 lat.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. spóźnione wszystkiego najlepszego! x

    http://large-means-beatiful.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog i spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :)
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie napisany post.. a co do starości.. mimo wszystko wydaje mi się, że to będzie najciekawszy okres mojego życia. ;D
    Gratuluje bloga.
    Pozdrawiam,
    whitewilloww

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger