11:54:00 PM

Lana Del Rey


Może tego nie widać, ale jestem wielkim fanem Lany no dobra może troszeczkę widać.
Jeżeli żyjesz w miarę cywilizowanym świecie to na pewno słyszałeś piosenkę ,,Summertime Sadnnes''.  Doznałem tego zaszczytu, że poznałem ją pierwszy raz osobiście na YouTubie, a nie poprzez katowanie moich uszu za pomocą radia przez 24 godziny.  Po paru miesiącach jej teksty piosenek zostały ,,przejęte'' przez tumblerowe blogerki. Fragmenty teledysku m.in Summertime Sadnnes zostały potraktowane czarno-białym filtrem, słowa piosenek trzęsły się jakby doznali ataku padaczki, a jej smutny wzrok nie opuszczał mojej strony głównej tumblra. Między innymi dzięki takim osobom Lana zdobyła większy rozgłos. Szkoda tylko, że za sprawą nie zbyt dobrze zrozumianego przekazu. 
-       -           -         -        -          -           -             -            -            -            -          -           -          -
Lana jest kolejnym przykładem tego, że na swój sukces trzeba zapracować. 
Nie, jej pierwsza piosenka to nie ,,Summertime Sadnnes'' w sumie to nie wiem, która jest pierwsza, ale na pewno nie ta. W każdym razie jej pierwszy album to ''Kill Kill'' wydany 21 października 2008 roku, który nie oszukujmy się, nie przyniósł artystce popularności.  Dopiero cztery lata później stało się głośno o bohaterce naszego posta. Album ''born to die'' według Wikipedii został sprzedany w 900 tys. egzemplarzy na świecie nie zapominajmy o tym, że od tego czasu minęło troszeczkę czasu także wynik wzrósł i nadal rośnie. 
-          -           -          -               -           -                -            -              -          -         -      -         -        -
Wokalistka charakteryzuję się oryginalnością. Oryginalność wręcz z niej wypływa. 
Lana rozwaliła schemat typowej piosenkarki. Jest kolejną kobietą, która pokazuje nam, że niski kobiecy głos jest również potężny. 
Społeczeństwu brakowało takiego głosu. Głosu zmysłowego połączonego z cieniem tajemniczości.
Pojawienie się Lany na rynku muzycznym zapoczątkowało powrót do lat 60. 

Eliza wniosła do mojego życia pewną małą lekcje  bo wiecie Lana to nie jest jej prawdziwe imię - przykro nie
Tylko dzięki oryginalności i ciężkiej pracy możemy osiągnąć coś wielkiego.
Przecież Lana mogłaby pójść na łatwiznę i być kolejną popową gwiazdą, która śpiewa o byle gównie prawda?
Jednakże ona wybrała własną ścieżkę. Nie poddawała się. Ludzie pokochali ją, przez to jaka jest.

''W swoim życiu me ucho zasmakowało wielu smacznych głosów, jednakże ten jest najsmaczniejszy''
pseudo-artystycznie-niesmaczny-cytat- Lekkomyślny 2016

28 komentarzy:

  1. Cytat na końcu jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wiedzieć, że masz swojego idola ;) Nie wiedziałam o niej praktycznie nic, a Ty mi trochę tą osobę przybliżyłes :) Życzę Ci aby udało ci się być na wieelu jej koncertach ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, ona ma bardzo smaczny głos. :) Podoba mi się jej styl i ogólnie cała jest urocza, ale przed nią zawsze będzie stało mój ukochany Coldplay.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lana ma bardzo fajną barwę głosu. Nie dziwię się "obsesji" :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma się co dziwić, że sławna jest, bo Lana ma naprawdę świetny głos. Chociaż nie słucham jej jakoś nałogowo, to gdy słyszę jej piosenkę, to od razu wiem, że to ona śpiewa, bo głos ma bardzo charakterystyczny i ciekawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubie jej piosenki bo są smutne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyna odniosła sukces i fajnie :) Piosenkę pewnie słyszałam, ale po tytule nie rozpoznaję, wiec ciężko mi stwierdzić ;) Niemniej jednak skoro jest popularna, pewnie na okrągło leci w radio, a owe jest włączone w moim domu 24/7 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię słuchać jej piosenek, jest ona jedną z moich ulubionych piosenkarek :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Lane! A jej piosenki są cudowne! Super blog, obserwuję!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem jej fanką, aczkolwiek jej piosenki zawsze bardzo na mnie wpływają ! Fajnie, że masz kogoś takiego, taką idolkę można powiedzieć. Też sama mam idola i wiem, jak wiele może wnieść do naszego życia ktoś taki. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lana jest świetna !<3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Lane i jej piosenki. Kocham klimat w jakim je tworzy, zarówno jak tekst i głos wokalistki. Lana tak jak powiedziałeś wyróżnia się z tłumu, i to bardzo. Jej piosenki są strasznie klimatyczne i zajebiste - nie da się ich inaczej określić. Mam grono swoich ulubionych zespołów i wokalistów, do których należy.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No no Lana jest fajna
    fajny post zapraszam do mnie
    obs za obs?
    kom za kom?
    tu mój instagram : instagram.com/sleep0walking
    l4l? f4f?

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak serio to weź jej muzyka jest depresyjna dla mnie no bo jak ja nie słucham kabanosów albo darcia mordy to wszystko mnie wzrusza i co i masakra słuchasz sobie takiej Lany a potem co? No załamanie psychiczne przez następne dwa miesiące ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uwielbiam Lanę i nie uważam, żeby jej piosenki były dołujące. Wręcz przeciwnie - mają przekaz, który wystarczy zrozumieć. Sama jestem otwarta na każdy gatunek muzyczny, codziennie odkrywam coś nowego.
    Nie ukrywam, że to w idolach, osobach, które nas w jakiś sposób wspierają, a w dodatku nie wiedzą o tym mamy motywację, aby działać.

    Ciekawy blog, czekam na nowe notki! :)
    laurakwoczala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lana jest cudowna, uwielbiam ją, zazdroszce płyty :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też ją lubię :) ma naprawdę cudowne piosenki!
    pozdrawiam :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane, podoba mi się tu u ciebie ;) Dlatego obserwuję! ♥

    Pozdrawiam!
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Lanę. Ma wspaniałą twórczość ale także styl bycia. Cechuje się ogromną indywidualnością, nie jest kolejną osobistością, której sława uderza do głowy.
    Miłego dnia!
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ! świetny blog :) strasznie spodobały mi się twoje zdjęcia oraz sposób pisania :)
    prześliczny wygląd:)
    Jeśli zechcesz to zapraszam do mnie :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post, też lubię Lane :)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post też jestem fanką lany, zapraszam do mnie http://jdbklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem jakimś wielkim fanem Lany ,ale lubię Born to Die :D.Ciekawy post!
    Pozdrawiam! :)) Trzymaj się !


    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O mój Boże, ja myślę dokładnie tak samo!!!
    Uważam, że Lana jest wyjątkowa. Moja przyjaciółka zaraziła mnie miłością do niej, pokazując mi 'Born To Die'. Ona ma głos. Inny, niż np. Katy Perry, Taylor Swift, które śpiewają właśnie o byle gównie i włączają w to wpadającą w ucho muzykę i rytm...
    Zgadzam się z Tobą w 387539857389479759347859734985794759348579384759374957893475 [...] procentach!

    Zapraszam do siebie: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Elizabeth. Jej piosenki są utrzymane w magicznym klimacie, a ona sama jest zjawiskowa. Lana to najlepsze potwierdzenie na powiedzenie naszych rodziców "chcieć to móc", nie zapominajmy, Lana była alkoholiczką i nie miała praktycznie nic.

    http://alternatyvna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger