9:43:00 AM

[7] Nocny chaotyczny post 22-07-2016

No tak. Kolejna noc sam na sam z parapetowym odbiciem księżyca. No może nie sam, bo zza okna sąsiad postanowił wymłócić pasze dla trzody chlewnej. Dawno nie pisałem notek o rzeczach, które każdy ma w dupie a czyta. Więc czemu ponownie nie udostępnić wam mych świeżych myśli? Wybaczcie, ale moja głowa ma jakieś zamulenia, bo wczoraj do czwartej w nocy postanowiłem oglądać jakieś smutno depresyjne seriale, które zrobiły w głowie dziury. Ale może damy rade przecisnąć ''coś'' na zdanie zgodne z gramatyką języka polskiego.

Ogólnie to nie miło, bo jakaś nieczysta duszyczka prześladuje mój pokój. Zazwyczaj, gdy spadnie jakaś bluzka z kaloryfera ignoruje, no bo przecież może kaloryfer nie lubi bluzek co nie. Ale spadająca gazeta raz na dwa dni lub zamykające się drzwi, gdy jesteś w kibelku są bardzo podejrzanymi dowodami. Nie no w sumie też, gdybym umarł zrzucałbym gazety z Hanny Montany jakiemuś dzieciakowi bo nie dostałem się do nieba. Ale nie ma czego się bać, bo dostałem z bierzmownia krzyżyk i sobie go zawieszę i odstraszę siły nieczyste (dałem za niego 40 złotych okej - ma działać). Ciekawe kim jesteś.Teraz powinno zgasnąć światło i być wydrapane na ścianie twoje imię - no lel wiecie, jaki to byłby hit tylko trzeba byłoby to zdjęcie zrobić pralką aby było bardziej creepy i pyk wszystkie programy na discovery o opętanych domach moje. W sumie to jak słucham opowieści babci o klątwach i opętaniach  moich pradziadków to doszedłem do wniosku, że nigdy nie byliśmy normalni... Cóż.


Jako dziecko byłem oddanym fanem serii pokemon. Biegałem z kamieniami i rzucałem w babcie, myśląc, że złapie ją w pokebolla i wytrenuję na wspaniałego pokemona, który będzie towarzyszył mi w mej przygodzie zostania najlepszym trenerem  (ps żyje i czuje się świetnie) A teraz kiedy firma Nitendo wydaję w obrót grę, w której możemy stać się realnymi trenerami tego wspaniałego świata,  okazuję się, że mój ipad nie ma GPS nie no dzięki ci. W sumie moja lumia też mnie świetnie wyruchała, bo wtenczas, gdy chciałem pobrać grę, w internecie wyskoczyła informacja, że na windowsa nie ma no i tyle. Napiszę meila z prośbą o zrobienie wersji na ten model telefonu, bo w przeciwnym razie będę łapał kamieniami babcie. Odmienię rynek microsofta.


Także, jeżeli chodzi o moją najbliższą przyszłość pisaną dramatycznie w poprzednie lato na  blogu - została pozytywnie rozpatrzona przez wszechświat i wydana w me strony. A tak bardziej po naszemu to dostałem się do takiej fajnej szkoły i będzie tak super, że aż napiszę takie brzydkie zdanie : ''jsfnsjnfjnfdjf aaaa''. Chociaż z mieszkaniem troszkę nie pykło, bo tak jakby będę mieszkał w bloku ze starą babcią. Niby wszystko okej sam się ucieszyłem, że będę miał własny pokój wypełniony kaktusami no ale czytałem rakofora (internetowe fora no wiecie) i troszkę mnie nastraszyła ''dorotka129'' i ''kasiula09'' bo pisały, że im babcie grzebały w pokojach i krzyczały, gdy wody za dużo używały. Chociaż ta pani nie wygląda zbytnio na taką co myje się tylko wtedy, gdy ma jechać do sanatorium także... Yh powinienem przestać czytać fora, bo źle to wpływa na dosłownie wszystko. Aż przypomniała mi się sytuacja, gdy zamknąłem się w pokoju przed badaniami na bilans, bo przeczytałem, że tam pielęgniarka prawdopodobnie wkłada specjalny patyczek do dupy, aby wyprostować kręgosłup ''<3"

11 komentarzy:

  1. Spoko spoko nic nikt bez twojej zgody w dupę ci wkładać nigdy nie będzie (chyba, że będziesz o podejrzanych godzinach chodzić w podejrzane miejsca ale wszyscy wiemy, że jesteś odpowiedzialnym chłopcem).
    Przykro mi z powodu twoich pokemonów, pocieszę cię, że też nie mogę ich łapać, bo mój telefon to mocne gówno i w sumie mało co mogę na nim robić :ccc

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Cię. Tak piszesz, że serio chcę się czytać, a to wielka sztuka, uwierz mi. Co do siedzenia po nocach, lepiej oglądać seriale, niż co minute zmieniać położenie, z nadzieją, że może się zaśnie, nie polecam. Apropos seriali, może napisałbyś w następnej notce kilka propozycji, smutno-depresyjne, no kto by nie chciał? :v
    Nie przestawaj pisać! Obserwuję. :v
    angumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia jak zawsze ^^ A babcią, z którą będziesz mieszkać się nie przejmuj, może jakoś się dogadacie i będzie fajnie? Jakoś dasz rade! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah ja też dałam 40 zł za ten krzyż do bierzmowania :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam cały post i powiem Ci że w Twoim stylu pisania jest to coś, co sprawia, że ciągle mało i chce od razu przenieść sie do kolejnego posta; ) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam cały post i powiem Ci że w Twoim stylu pisania jest to coś, co sprawia, że ciągle mało i chce od razu przenieść sie do kolejnego posta; ) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdarzyło mi się widzieć ducha, zegar potrafił stanąć na godzinie smierci mojej prababci, albo sniły mi się osoby zmarłe, więc wiem co czujesz i mogę tylko przybić pionę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pochłonął mnie post ... chcę więcej i więcej ..... ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mojego krzyżyka z bierzmowania przybity był Jezus z dodatkowym chromosomem. Wygląda jak gówno.
    Wisi na moim regale. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna notka. Aż chce się przeczytać więcej. Powiem tylko wow wow wow. Obserwuje i czekam na więcej

    pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny post! Kiedyś również uwielbiałem Pokemony, lecz nigdy nie zdarzyło mi się rzucać kamieniami :/

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger