1:13:00 PM

Agregacja muzyczna #Sierpień

Dziwnie jest powracać do utworu, gdzie podczas słuchania byłeś tak indyferentny wobec świata. Uświadamiasz sobie, jak bardzo zmieniło się twoje podejście do pewnych sytuacji. Śmiejesz się, gdy przypominasz, jak bardzo byłeś bezradny. Jak przez dłuższy czas krążyłeś w błędnym kole idealnego kanonu twoich rodzicieli. Taka ta piosenka jest. Pełna doświadczonego bólu i oddechu euforii. 



 Ałć. Niby chcesz napisać, że to jego najnowsza piosenka a okazuje się, że została dodana dwa lata temu, dwunastego grudnia. No dobra słucham Mansona, bo ja taki zbuntowany chłopiec okej? Jeszcze w pierwszej gimnazjum plułem na każdego, jaki to ja dorosły, bo angażuję się w twórczość Marilyna a wy słuchacie Miley Cyrus. Jeszcze śmieszniej jest, gdy teraz jest odwrotnie. Kurczę. Ta piosenka jest tak wspaniałą grą słowną, że koniecznie musisz przetłumaczyć sobie tekst, bo będziesz jak ja, który myślał przez większość czasu, że śpiewa o seksie z podłogą.  Wielu uważa, że ten utwór jest słaby w porównaniu ze wcześniejszymi wytworami. Nic bardziej mylnego. Myślę, że ta piosenka jest gilotyną oddzielającą jego twórczą przeszłość, w celu skupienia się na przyszłości. A no tak, żeby was bardziej zachęcić to powiem, że w tym teledysku jest wielki czarny kondom.


To smutne, że nigdy bym nie poznał twórczości tego ćpuna, gdyby nie ćpunka na snapchacie, która machała dziko rękoma do jego piosenki.



Artystka odkryta całkiem przypadkiem (jak większość filmików o kotach z głowami koni) Utwór Cry Baby reprezentuje jej najnowszy album (polecam obejrzeć na internetach - no arcydzieło)  Piosenkarka w głównej mierze jest znana jako uczestniczka amerykańskiego the voice (co niezbyt jest fajne no ale od czegoś trzeba zacząć co nie) Jednak dzięki genialnemu zaangażowaniu w swe utwory powoli zaciera swój ślad w tym programie. Ma psychicznie dziwne pomysły. Chociaż na pierwszy rzut oka nie daje się we znaki. Polecam całym swym zgniłym serduszkiem tę piosenkę i odkrycie czegoś więcej. Ps. tak no tak to gówno pop, ale nie hejtujcie coo.



Skrzywdziłbym tę notkę, gdybym nie dodał Pani Marii do mej listy ULUBIONYCH kompozycji. To ona wprowadziła świeżość do polskiego przemysłu muzycznego, jak i również mojego. Tytułową piosenkę można interpretować na tysiące sposobów. Jest to kolejna wspaniała dawka gry słownej, która daje szerokie pole do popisu w kwestii deliberacji nad własnym meritum siebie. Róbmy dym.



11 komentarzy:

  1. Gówno pop, hejt hejt hejt
    Nie no spoko, young lean rzyciem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, Cat Power lubię bardzo. Takie to zawsze pełne właśnie bólu, trafiające w idealnym momencie. W ogóle ciekawy blog, dobrze, że na niego trafiłam - co prawda późno, ale lepiej późno niż później, nie?
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać takie posty, dzięki nim można poznać wiele nowych piosenek oraz zobaczyć, czego słuchają inni blogerzy :)
    Muszę przyznać, że teledyski nieźle ryją mózg. Ale to mi się podoba! Jeśli chodzi o Mansona, to nigdy go jakoś szczególnie nie słuchałam, ale metal uwielbiam, więc czuję, że byśmy się dogadali ;) Chciałam Ci nawet podesłać taki inny, chory teledysk, ale jak na złość nie mogę go znaleźć ;c Świetny post ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna szukam tego typu piosenek. Przez ten post polubiłam nowe świetne piosenki. Oby więcej takich postów.
    Dzięki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, ale super napisane :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj linka do kotów z głowami koni

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam żadnej z tych piosenek, ale może nadrobię :))

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne piosenki bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam piosenki Melanie Martinez, szczególnie "Soap"! :D

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam żadnej z nich i chyba żadna nie jest do końca w moim klimacie, ale zawsze warto coś nowego poznać. Najbardziej przemawia do mnie pierwsza z piosenek i jeśli miałabym do jakieś z tego posta wrócić, to właśnie do niej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenki, które lubimy, które kojarzą nam się z ważnymi momentami w życiu są jak indywidualna ścieżka dźwiękowa:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger