Tutaj Jestem Lekkomyślny

14 stycznia

Las bez flesha


W końcu odmieniłem swoje położenie niezmienne od siedmiu dni. Jestem alternatywną, dziką duszą, która zdecydowała sobie uciec do lasu o 19:03 no bo ''mamo mogę mam siedemnaście lat, odczep sie dobra'' To co, że śnieg nachodził mi  pod kolana. Śmiertelnicy nie potrafią docenić tego daru natury. ''Ohoho, ale odśnieżać trzeba i drogi zatkane'' Tylko że za dwadzieścia lat będę słuchać lamentów waszych z powodu braku jego.  Dziura ozonowa się powiększa i tam na Atlantydzie lody topnieją, bo wam się nie chce być wege i tylko krowy jecie, a krowy wydzielają gaz cieplarniany.


Las jest bardzo ładny, bardzo. Las jest domem zwierząt. No właśnie. Idziesz sobie grzecznie, cichutko pstrykasz fleshem, a tu nagle przednią zabawę decyduje ci zepsuć dzik, który wyskoczył  zza krzaka i się gapi. Co prawda staliśmy w bezpiecznej odległości, gdyż ja na górce on na dole i tak jakoś chyba nie poszedłem dalej, bo dzisiaj sobota i pościk na bloga trzeba napisać, a jedną ręką długo się pisze troszkę. Odchodzę. Szkaluje, biegłem. No ale no wiecie, nie jestem mężczyzną wszkaże czasem się nie opłaca. Zdjęcia nie mam, bo jeszcze by zauważył i kazał pokazać, czy dobrze wyszedł.



Jeszcze raz rekomenduje wychodzenie z domu. Główka się dotleni (przy okazji wyjdzie pomysł napisania recenzji peelingu na bloga) Ewentualnie znajdziesz swojego starego kota, o którym zapomniałeś i go przynajmniej nakarmisz. W ostateczności wejdzie do lodówki i pierogi ci zje.



Ej, ale weźcie. Nie zabijajcie natury. Matka natura jest dla nas bardzo miła, a ty tylko wyrzucasz buteleczki gdzie popadnie, bowiem dupka boli przetrzymać je do powrotu, jesz zwierzątka, i wyrywasz drzewa (no dobra okej rysuje na bloku z drzew, ale kupuje ekologiczną srajtaśmę )

70 komentarzy:

  1. Uwielbiam śnieg i naturę, nie rozumiem, jak można na nią narzekać. :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super post pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ludzie narzekają na śnieg, za parę lat będziemy o nim w książkach czytać.
    Bardzo fajnie piszesz :) Obserwuje

    Singo blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za zimą, bo jest strasznie zimno, ale śnieg lubię. Bardzo ładnie wygląda na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój paradoks - nie lubię zimy, ale lubię śnieg. Szczególnie teraz, gdy za oknem jest tak pięknie ♥ A historia z dzikiem ciekawa :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjecia!:)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie chciałabym być na Twoim miejscu. Jaka a-sportowa osoba, nie wiem nawet czy udało by mi się w drapać na drzewo :_:
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak kocham śnieg i do niego sie przekonałam tak do zimna nie...ogólnie fajne zdjęcia i ciekawy post :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Również przy swoim domku mam miejsce gdzie można znaleźć dziką zwierzynę. Z tego faktu cieszy się mój pies z rasy myśliwskich...ja już mniej. Co do Twojego ostatniego zdania, to się zgadzam. Obrzydza mnie widok pozwalanych śmieci, a już tym bardziej butelek. To tylko pokazuje jacy jesteśmy leniwe bałaganiarze. A fe.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze drugie jest genialne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz strasznie fajnie wyrobiony styl pisania, podoba mi się. Więcej takich blogów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się Twoje zdjęcia. Są takie emocjonalne.
    Podobno w mojej okolicy są dziki, ale nie miałam jeszcze okazji żadnego z nich zobaczyć. Stać tak blisko jakiegoś też bym nie chciała ;)
    Bardzo mnie irytuje widok porozrzucanych śmieci. Nie rozumiem czemu ludziom nie chce się danego papierka zanieść do domu albo wyrzucić do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludziom teraz trzeba wpajać,że to nie kara wyjść na dwór,ale śmieci dobrze wiedząc gdzie wyrzucić. Z samochodu. Bo nóżki się zmęczą w drodze do kontenera. Ot taka mentalność ludzi wygodnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Wychodzenie z domu potrafi być niebezpieczne, zwłaszcza jeśli za oknem czai się smog, a ja mieszkam w piaty najbardziej zanieczyszczonym mieście Europy. Zamiast dotlenienia się można się zachłysnąć pyłem zawieszonym, substancjami rakotwórczymi i innym świństwami ze spalanych śmieci.
    Preferuję raczej cieplejsze klimaty (np. mój kochany basen Morza Śródziemnego), ale niech śnieg zostanie sobie tu, gdzie jest. Może nie jest moim kumplem,a le inni go lubię, a ja nie chcę innym psuć frajdy z życia.
    I tak w koncu przyjdzie epoka lodowcowa po tym ociepleniu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i jestem pod wrażeniem. Post czyta się z taką przyjemnością i lekkością, ale widać, że włożyłeś w niego dużo pracy.
    Kocham spacery po lesie :)
    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. te pierwsze zdjęcie jest tak piękne i magiczne.. :o no cudo! las zimą jest przepiękny, te drzewa oprószone śniegiem, gałęzie leżące na ziemi przykryte warstwą puchu.. cos pięknego... a pomiędzy żyją zwierzęta.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Robią wrażenie te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raz tak wyszłam do lasu, rano około 6. I idąc tak ścieżką sobie myślę - może spotkam jeszcze jakieś zwierzę? Bo już tam widziałam sarnę i wiewiórki. A tam jak na moje życzenie łosica przelatuje mi przed oczami. Serce zaczęło mi bić jakby jakiś morderca mnie gonił. Zastanawiałam się czy iść za nią, czy mnie zaatakuje jak to zrobię. Ale w końcu poczłapałam za nią i udało mi się zrobić kilka zdjęć z daleka jak się wspinała na skały. :D Piękny widok i niezła dawka adrenaliny. :D

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam las zimą <3 jest pięknie!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mieszkam tuż obok lasu i uwielbiam tam chodzić, szczególnie zimą te ośnieżone drzewa wyglądają przepięknie.

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabawny post, uwielbiam śnieg ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia! Za zimą nie przepadam, ale śnieg kocham ♥ W końcu jest tylko w zimę!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo humorystyczny wpis! Ciekawy i luźny, oby takich więcej! :)
    Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Las to cudowne miejsce :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia takie zimowe, tematyczne. Powodzenia w systematyczniejszym dodawaniu postów :) masz cudownego bloga obserwuję z miłą chęcią <3

    OdpowiedzUsuń
  27. haha dzika akurat bym się wystraszyła :D ładne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia :). Również obserwuję :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia. Warto ruszyć się z domu i pójść trochę nacieszyć oczy widokami. Staram się codziennie wyjść chociaż na chwilę i "złapać" odrobinę tej zimy.
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Do lasu raczej bym się nie wybrała, nie chciałabym spotkać dzika. Ale za to masz piękne zdjęcia ;).
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Las zimą, w śniegu to naprawdę piękne miejsce, uwielbiam ten klimat, aczkolwiek, po ciemku do lasu bym się nie odważyła (haha zabawne bo już kilka razy łaziłam po ciemku do lasu), ale po każdym takim wypadzie mówię sobie (nigdy więcej) jakoś się boję.

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Się naśmiałam przy czytaniu :D
    U mnie w okolicy w lasach same łosie, już nawet z krowami się pasą.
    Zapraszam do mnie jak znajdziesz czas w przerwie pomiędzy wycieczka do lasu a nauką historii sztuki https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. W genialny sposób piszesz. Jestem chyba jedną z nielicznych tutaj osób, które nie przepadają za śniegiem i nie lubią zimna. W sumie kiedyś były zdecydowanie mroźne zimy. Sama takie pamiętam.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post taki zimowy i ciekawy :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Znalazłam Twoj blog po komentarzu w którym pisałeś o fotografii na jednym z blogów, zaczynam obserwować bo Fotografia to również moja pasja! Powodzenie chłopaku, realizuj marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia! Widać, że robisz to co kochasz i rób to dalej

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham lasy :) Też lubię wychodzić z domu i trochę się dotlenić. Ale na widok dzika chyba zaczęłabym uciekać xD

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega post. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i po przeczytaniu Twojego posta, od razu mogę stwierdzić, że jesteś pozytywną osobą. Masz w 100 % racje z tym, że ludzie teraz nie doceniają natury, tego, że spadł śnieg itd. Piękne zdjęcia robisz i jak znowu spotkasz tego dzika, to go pozdrów :D
    Zapraszam również do mnie :)
    kenia0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. znakomicie piszesz, kocham twój opis >>>
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje! :)
    I super że chłopaki również prowadzą bloga! :O :) :3
    Przecudowne zdjęcia i super wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny post tak fajnie napisany. Ja uwielbiam naturę i wyprawy do lasu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo dobry wpis. Tu nie są ważne tylko i wyłącznie zdj, ludzie! Tu napisał chłopak o czymś więcej...o naturze, zwierzętach byśmy o swoich przyjaciół futrzanych w obojętnie jakiej postaci dbali i szanowali czy też o tym że nie doceniamy piękna, tylko narzekamy wiecznie "bo odśnieżyć trzeba"
    Co do zdjęć bardzo klimatyczne :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  46. uśmiechnęłam się czytając posta, styl pisania jak mój ze znajomymi, lubię haha
    no też się domyślam, że trudno napisać posta z jedną ręką, ale jakby zaczął cię gonić to może jakieś ciekawe zdjęcia z drzewa by były xd
    wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzadko kto w tych czasach w Twoim wieku o tej godzinie rusza się z domu tylko po to by się przejść. Szacun :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Lasy w zimę zawsze super wyglądają!
    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko całkiem fajnie i naprawdę fajny wniosek z tego wyszedł, tylko czemu tak od czapy i nie składnie? Czasem, aż w oczka kuje :< Ale jestem zwolenniczką wychodzenia z domu i to jeszcze w taką pogodę. Bardzo fajny pomysł na notkę.
    Pozdrawiam!
    @imoutbaby - twitter

    OdpowiedzUsuń
  50. Kurczeee no :D Podobasz mi się, masz łądny styl pisania, inny niż większość w blogosferze, inny niż mój, wiesz gdzie wcisnąć dowcip, i to jest dobre :)

    Obs/obs, kom/kom? :)
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. W lesie trzeba uważać na dziki, są bardzo niebezpieczne. Pierwsze zdjęcie bardzo ładne. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  53. super zdjęcia :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. nadal uważam, że śnie wygląda ładnie tylko na zdjęciach
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam spacerować po lesie <3
    Tylko teraz zbytnio nie ma jak przez ten smog :(
    Obserwuję :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz, przyjemny, lekki styl pisania, chociaż mam wrażenie, jakbyś robił to trochę "na odwal". Ale rozumiem, taka konwencja. Lubię Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Niby piszesz tak chaotyczne, ale podoba mi się to :D Uśmiechnęłam się kilka razy czytając tego posta, i wiem, że robisz to świadomie! Haha, pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Dodając, Ty wychodzisz o 19:03, a ja właśnie wróciłam (od 5:30), bo zachciało mi się wschód słońca pooglądać. Tak, matka natura tego chciała zapewne.

    OdpowiedzUsuń
  59. Też lubię takie wypady ;) A dzikowi mogłeś jednak to zdjęcie zrobić i wtedy się zmyć xd

    LifeHuntress

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger