Tutaj Jestem Lekkomyślny

25 lutego

Best Friends Rak (TAG)

  A, jako że ambicje dotyczące tego bloga opadły do minimum i traktuje to miejsce jako publiczny pamiętnik mojego nużącego życia, postanowiłem i tako, że zrobię kolejny post o tym no, żywota mym. (obiecuje, że wkrótce pojawi się coś ciut niekomercyjno artystyczne może)
,,Bo tak sobie coś siedzę i mówię do niej zrobimy friends tag a ona do mnie że no dobra zrobimy chodź ''
A jeśli macie problemy z rozróżnianiem form męskich od żeńskich postanawiam, że kolorem niebieskim oznaczone są odpowiedzi moje, a natomiast różowym jej.

 Najdziwniejsza rzecz, jaką razem robiliśmy?
Wysyłałam mu nagie fotki , żeby ocenił czy ładne, w sumie to nie jest specjalnie dziwne, ale trudno.  
Krótko się znamy, ażeby posiadać jakieś, dzikie przygody jednakże sądzę, że specyficzne było to, gdy bez większych uprzedzeń postanowiła zrobić mi piercing. Doliczyć można również rozmowy na tematy tabu, w których nie jesteśmy specjalnie ograniczeni.

Co najczęściej ze sobą robicie?
Adoruje mi swe przygody seksualne i zagrzebuje  mi w ten sposób psychikę lekko A poza tym rozmawiamy sobie ogólnie o wszystkim i sprowadza mnie w niekończącą się spirale do zatracenia.

  Co najbardziej w sobie lubicie.
Ubóstwiam jej lekkomyślność dotyczącej zmiany wyglądu, która odziwo zazwyczaj kończy się sukcesem. 
A ja że jest uroczy, cokolwiek bym mu nie powiedziała, nie będzie niezręcznie...

Najlepszy kawał/żart z którego się śmiejecie ? 
Jednoznacznie i bezkonkurencyjnie ''twoja stara'' triumfuje w tym specyficznym poczuciu humoru.

 Jak pieszczotliwie na siebie mówicie?
Co ślina na język przyniesie. Byle słodko, uroczo, z klasą.

Jak mogli byście gdzieś razem pojechać gdzie by to było ?
Na paradę równości bronić miłości, wolności, i pokoju. Ewentualnie kurs angielskiego w Londynie, który zaciekawił nas na lekcji.

Jak to jest kolegować się z kimś, kto jest uzależnionym od ..?
Mieliśmy pisać posta odstaw tę butelkę.
Zamknij się.

Czy kiedykolwiek się pokłóciłyście?
Zasadniczo to ja strzelam fochy, a ona pacyfistką jest.

Czy jesteście podobni do siebie (chodzi tu i charakter i upodobania)
Jesteśmy zupełnie różni, często nasze spostrzeżenia i styl życia są kompletnie odmienne, ale dopełniamy się w całość i idealny nas duet.

Dlaczego postanowiliście zrobić ten tag?
Ludzie nagrywają ,,spróbuj nie zaśpiewać czalendż''
to czemuż ja nie mogę zaprosić obcą osobę w moje skromne progi.


Mam nadzieje, że źle się bawiliście przy czytaniu tego posta.
Weronika była pijana, na półkę spadła i połamała ją nawet.



19 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny post! Może powinniście częściej razem pisać, bo bardzo fajnie Wam to wychodzi :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis, przyjemnie się go czytało. Pisanie razem Wam służy! Bardzo humorystyczne odpowiedzi, takie luźne :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh świetny wpis <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega super oraz oryginalny pomysł na Post! Zapraszamy do nas ;)
    Offmodells.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zabawnie Wam to wyszło. Lubię przeglądać różne tagi, ale czasem są one bezsensowne tak jak ten wspomniany w ostatnim pytaniu czyli sporobuj nie zaspiewac. No bo hej, nie każdy lubi spiewac, gdy leca piosenki, ktore bardzo dobrze zna 😃
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawny wpis, bardzo fajnie się go czytało.

    Pozdrawiam,
    Life By Teen, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie piszesz. Oryginalny post, a to się ceni!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, świetny post! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywnie!
    Już Was uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysl na post. dzieki niemu mozecie tez lepiej sie poznac. super post.
    pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/03/sezon-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, to mieć prawdziwego przyjaciela/przyjaciółkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super! :) przyjaźń jest cudowna!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, bardzo fajny, ciekawy i niespotykany post! Jestem pod wrażeniem 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeju jaki super, pomysłowy post :) Super mi się to wszystko czytało :) Chcę takich więcej!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemnie sie czyta!

    Więcej wspólnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do LBA !
    Więcej informacji tutaj:
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com/2017/03/liebster-blog-award.html

    Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wpis, inny niż się zawsze widzi. Oby jak najwięcej wspólnych przygód. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger