7:41:00 PM

Kot - recenzja

Ni to zjeść na surowo, ni to ugotować (chociaż obiłem się na szczegółowe przepisy kiszenia głów) Często ich egzystencja ukazana jest w postaci propagandowych komplikacji rozkosznych filmików, co zważa na decyzji nabycia tychże istot. No i pewnego dnia pojawia się w twoim domu. Świadomie bądź co bądź nakłoniony przez zdesperowane nastolatki, które nie wiedzą co to weterynarz a tym bardziej sterylizacja i z jednego robią się im cztery koty. Trzy godziny twojej pozytywnej atencji, a potem zaczyna eksponować swoje prawdziwe oblicze. Przez pierwszy tydzień okazujesz wyrozumiałość, bo nowe miejsce dla niego, a on bardziej jest tym zirytowany, gdyż nie dostrzegasz potęgi jego wobec ciebie. Karmienie mimo pozorom nie jest skompilowane. Poczynając od mleka, kończąc na brutalnie upolowanym ptactwie. Poprzez wydrapane meble udoskonala swoje narządy obronne (czasem poduszki wymienić trzeba) Nawet nie zauważysz jak szybko urośnie (serio nie zauważysz, one cały czas śpią i rosną z minuty na minute) Ale nie przejmuj się, że wyfrunie prędko z gniazda. One nadal będą oglądać twoje poczynania zza rogu fotela. A ty każdego wieczoru odczuwać dyskomfort będziesz. Koty są zwierzętami, które potrafią okazać  swoją wdzięczność wobec opieki nad nimi - nie zabiją cię i twojej rodziny. Nie emocjonuj się również zbytnio, gdy nie wraca do ciebie tygodniami. Jednak czasem warto rozejrzeć się po ulicy czy kierowcy o niewybrednych gustach zhańbili ich swoimi oponami. Świetnie sprawują się jako modele na wasze instagramy. Dużo lajków, a jak zabawną ekranizację wam się uda zrobić z ich życia to sława was czeka nawet. I nie, mimo swoim słynnym dziewięciu życiom nie przeżyją upadku z czwartego piętra. 
Produkt nieograniczony wiekowo.

52 komentarze:

  1. TAKI APEL DO WSZYSTKICH. KOCHAM KOTY MAM JEDNEGO MOJEGO SUPER KOCHANEGO I NIE WYOBRAŻAM GO SOBIE SKRZYWDZIĆ. NIE NIE JEM KOTÓW. JEDZENIE KOTÓW JEST FU.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. Takie prawdziwe życie kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham wszystkie zwierzęta i nienawidze jak ludzie wrzucają filmiki gdzie sie znęcają nad własnymi pupilami...po prostu krew mnie zalewa :)

    Zapraszam ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty sa super . świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam koty, są takie slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj aż mi się pojawił uśmiech na Twarzy jak czytałam ten wpis- idealnie ukazałeś życie tych czworonogów chodzących zawsze swoimi ścieżkami! Chociaż sama nie mam kota w domu to już nie raz miałam do czynienia z ich trudnymi charakterkami.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot to mój ulubiony zwierzak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Edyta to moj krasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż wolę psy od kotów, to Twój sposób pisania jest tak swobodny, że tekst mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ten jest według mnie jednym z cięższych i samemu ciężko mi się go czyta

      Usuń
  10. Uwielbiam zwierzęta a szczególnie koty.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love this post, I too have a cat,
    those are so amazing animals :)

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. Koty i psy otaczają mnie odkąd pamiętam.. Od około 12 lat mamy kotkę, od dwóch lat super kocurka, a roku mam kolejną rudą pociechę. Czasem nawet wychodzi do krzyżówki gdy wracam do domu, kochany kot. Chodź dla mnie i tak numerem jeden są psiaki, których mam dwa. Koty i psy to urocze stworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki super teskt na temat kotów, wszytko co tam jest, jest tak bardzo prawdziwe :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam trzy koty. Polecam. Ale zgaduję, że są ciężkostrawne. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koty, ale niestety przez alergię nie mogę mieć :/

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tekst! Zabawnie, ale prawdziwie opisane ich życie. Co prawda nie mam kota (mam psa), ale wydają mi się one być nieprzewidywalne i tajemnicze, zagadkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się sposób w jaki napisałeś całego posta. Jest on odmienny i to mi się w nim podoba. Koty to całkiem ciekawe zwierzęta. Kiedyś chciałam mieć jednego, ale moja mama panicznie się ich boi i sprawa skończyła się tak, że posiadam dwa pieski. Może kiedyś przygarnę jakiegoś kocurka.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Koty to wredne skurwiele, ale nie wyobrażam sobie, żeby w moim domu nie gościły wszędzie długie szare kłaczyska
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię twój styl pisania. Jest bardzo lekki.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Karmienie nie jest faktycznie skomplikowane :D Ja mimo wszystko wolę psy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam kota i nie wiem czy bym chciała mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię kotów :/ Za to one się do mnie łaszą, jak cholera :<
    Śmieszny post :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie nie przepadam za zwierzętami :) Ale jeżeli już na jakieś mam się zdecydować to wybrałabym kota, bo są niezależne i nie trzeba ich pilnować na każdym kroku :D
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudowne zdjęcia!! :)

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:44:00

    post żywczem skopiowany od pewnego gościa na Twitter :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zdecydowanie stawiam na psy, koty nie są dla mnie mają zbyt mało energii i tej pozytywnej aury, a psy to zdecydowanie to :)
    ZAPRASZAM:
    roksanakalinowska.blogspot.com
    INSTAGRAM: kalinowskaar

    OdpowiedzUsuń
  27. Koteł mojej koleżanki wypadł z 2 piętra i nic, a nic mu się nie stało, widać 2 piętra robią dużą różnicę. Piękny rudzielec, lubię rude koty ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. great!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w swoim życiu miałam 3 koty i szczerze mówiąc mam już dosyć :D Jeden potrafił otwierać lodówkę! Musieliśmy stół przysuwać w nocy żeby nam wszystkiego nie wyżarł. ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Moj kotek wypadł balkonu z 3 piętra o i noc mu nie jest. Kocham go z calych się sól i oddalabym za niego zycie

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam koty! Ciekawy wpis!
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozdrawiam spod leżącego mi na cyckach kota. Ani sie podrapac ani przesunąć bo maleństwo sue obudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozdrawiam spod leżącego mi na cyckach kota. Ani sie podrapac ani przesunąć bo maleństwo sue obudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  34. szczerze mówiąc nie przepadam za kotami.Uważam je za śmierdziele :) Za to psy to co innego. Najlepiej duże ze spora ilością sierści:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe, czy koty lekko czy ciężkostrawne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe, czy koty lekko czy ciężkostrawne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja niestety nie mogę mieć kotka :( alergia na sierść!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie przepadam za kotkami, ale muszę przyznać, że niektóre ściskają za serducho, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie koty są śmieszne. Szczególnie w filmikach, które pokazują, że "koty to ciecze" ;) chciałabym mieć kotka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kot jak i pies to członkowie rodziny, istoty, które czują. Szczerze nie mam nawet serca oglądać jak ktoś znęca się nad małą bezbronną duszyczką.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja za kotami nie przepadam i jakoś specjalnie nie będę się zmuszać. Psy za to uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja szczerze mówiąc wolę zdecydowanie psy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny Blog & Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Życie kotów z tej prawdziwej perspektywy. Ja osobiście nie przepadam, ale też nie mogę mieć bo uczulenie, tamto, siamto, ale może to i lepiej nawet.
    Świetne zdjęcia

    Wiktoria,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem mega czula i wrażliwa na bezdomne kotki, dokarmiam je i mega mi smutno gdy widze te takie w gorszym stanie i staram sie im pomoc jak tylko umiem. Zawsze chcialam psa ale odkad mam kota juz 5 lat to calkiem sie przestawiłam. Uwielbiam moja kicie, jest wspaniala, kochana i jedyna w swoim rodzaju. Kazde zwierze zasługuje na szczęśliwe i spokojne zycie nie wiem czemu niektorzy ludzie sa tacy okrutni.. 🤔😪

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  46. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.

    OdpowiedzUsuń
  47. ogólnie nie jestem przekonana co do kotów, ale urocze z nich zwierzątka (dopoki nie pokazuja pazurow haha). fajnie piszesz, tak inaczej niż wszyscy, a to się liczy!

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajnie czyta się twojego bloga, ciekawy post. Kocham kotki <3 i wszystko co jest tam opisane to prawda, tym bardziej przed ostatnie zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Wybacz, że nie odniosę się do treści posta, tylko do treści opisu Twojej osoby, ale.... Wydaje mi się, że odmienia się wegetarianin, a nie wegetarian... Wegetarian to może być dwóch ;_;

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Tutaj jestem lekkomyślny , Blogger